Taxe réclamée par le postier

Arcanum

Mongoose
Excusez moi, je ne sais pas si c'est le bon endroit pour poster ici. Mais j'ai eu un petit souci aujourd'hui. Pour la première fois depuis que je commande sur le site, le postier m'as réclamé une taxe de 18 euros pour mon colis. Je lui ai répondu que je n'avais pas de taxe à payer que c'était une erreur. Parce que bon je suppose que c'est bien une erreur. Et il est reparti avec le colis, en disant qu'il va voir avec sa direction et reviendra demain. Est ce que c'est déjà arrivé à quelqu'un? quel est le souci?
 
All duties and customs are paid for by us whenever you order from our website... however, every once in a while we see this happen where customs does not get it quite right.

If you ever find yourself in a position where you have to pay these charges, drop us a line at sales@mongoosepublishing.com and we will refund you fully for them.

Should not happen, but this very occasionally crops up (I think this will be the third time it has happened this year, so very rare).
 
The postman made me sign a paper stating that the merchant site paid the customs itself and he gave me the book. Thank you for your responsiveness at mongoose
 
Back
Top